Dit kaartje gemaakt voor de Lift Challenge. Heb zelf eerst een mask gemaakt uit karton. Daarna de bloemen met een stencil gemaakt en heel lichtjes met een stencil de stippen om de bloemen heen. Toen een mask over de bloemen heen gelegd en met een stencil de strepen eromheen gemaakt. Nog wat glossy accents in het hart van de bloem gedaan en nuvo drops druppels erbij gedaan om het af te maken.
dinsdag 16 april 2024
Liftchallenge #187
maandag 15 april 2024
Coffee To Go
Hoi hoi, vandaag een kaartje voor de koffie challenge van Hobbyshop Veldmaat. Merk dat ik toch vaak mijn roze distress inkt erbij pak, vind het toch altijd overal mooi mee combineren. Het kaartje dat voor morgen ingepland staat heeft toevallig ook weer dezelfde kleuren.
Gebruikte materialen:
woensdag 10 april 2024
Van rups naar vlinder
Hoi hoi, Nog een kaartje voor de cirkel challenge van hobby vision. Ik wil hem ook graag insturen bij kaartjes inspiratie challenges omdat de vlinder vleugels heeft.
dinsdag 9 april 2024
Kaart met doorkijkje
Hoi hoi, zag dat ze bij De Egel en knutsels en kadootjes een kaartje met een doorkijkje willen zien. Heb een shadow box kaart gemaakt die versierd met een stencil en blauwe inkt omdat ze ook de kleur blauw wouden zien. Omdat er kikkertjes op staan wil hem ook graag insturen bij 4 season Challenge.
maandag 8 april 2024
Cirkels
Voor de cirkel challenge van hobby vision deze kaart gemaakt. Wil hem ook insturen bij kaartjes inspiratie challenges omdat de bij en het eendje vleugels hebben. En omdat er een kikker op staat wil ik hem ook insturen bij 4 season Challenge.
donderdag 4 april 2024
3d kaartje
Hoi hoi, Laatst allemaal katten 3d knipvellen geknipt. Had nu een bakje vol plaatjes liggen. Dit kaartje ermee gemaakt. Omdat er een kat op staat wil ik deze kaart graag insturen bij show us your pussies.
dinsdag 2 april 2024
Sketch: Verhuiskaartje
Dit kaartje gemaakt met de sketch van creative sketchy girls. Had nog een verhuiskaartje nodig voor mijn fysio. Wist niet zo goed wat ik moest maken. Dan vind ik een sketch toch altijd erg fijn om mee te werken. Toen was het kaartje ook zo gemaakt.








