maandag 26 december 2022

Sketch: Leeuw

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de sketch van Creative sketchy girls. Wou graag een kaartje maken maar had totaal geen inspiratie. Toen zag ik de sketch en die vond ik wel heel erg leuk, maar wat moet je er dan mee doen. Had laatst de leeuw gekocht maar nog niet gebruikt, moest die van mezelf gebruiken. Toen de leeuw in elkaar gezet en er bijpassende papier bij gezocht. Had nog wat restje stukje design papier liggen die er heel goed bij paste. Fijn dat de inspiratie toch kwam toen ik lekker bezig was.



Deze kaart is als topper gekozen bij de challenge van pixies snippets playground.


Gebruikte materialen:
Marianne Design: COL1455 Eline’s Lion/Tiger
Joy!Crafts: Wild African papierblok

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Christa! En herkanbaar zeg...ik kwam laatste de kikkertjes tegen van Marleen, nog in de verpakking...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow - what a fabulous snippets card this is. I do so love that lion! He's actually rather cute!

    Wishing you a Happy New Year and a good year ahead in 2023.

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christa, goed dat je toch begon aan je kaart want hij is erg leuk geworden vind ik. De leeuw komt mooi tot zijn recht met die sketch en je hebt vrolijke kleuren gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leukerd deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat en mooi kaartje met de stoere leeuw leuk hoe je je restjes hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aww - wat een schattige leeuw is dat. Ik ben dol op de lay-out.
    Bedankt voor het komen spelen in de Snippets Playground! Er is een klein theekransje aan de gang in de Playground Treehouse Bar om de kerstrestjes op te gebruiken, dus kom naar boven om met ons mee te doen. Hopelijk was de kerstman aardig voor je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke creatie. Dankjewel voor het meedoen aan de challenges van Creative Sketchy Girls. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa