woensdag 9 augustus 2023

Bingokaart

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt met de bingo kaart van Hobby Vision. Heb de bovenste rij gebruikt: bloemen, touw en bijtjes. Deze kaart wil ik ook insturen bij kreativ tanten challenge.




Deze kaart is als topper gekozen bij de challenge van Pixies snippets playground.

Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1505 Eline’s Bijen
LR0755 Daffodil
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
Altenew: Cloud Stencil 
Heffy Doodle: Big Shadow Box

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

witte restjes karton gebruikt om de bloemen te maken en sommige bloemen bewerkt met inkt. En een restje aquarelpapier voor de label.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het doorkijkje wat een leuk tafereeltje heb je erin gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat een schatje ! heel mooi en leuk gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gezellige kaart, ik hoor ze bijna vrolijk zoemen. Leuk zo in de diepte opgebouwd.5

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super gave kaart is dit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome bee card! Great depth to the card.

    Thanks for entering a piece of homework to the Snippets Playground. See you on the swings later x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a delightful card Christa! Bzzzzzzzzzzzz!!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa