dinsdag 16 januari 2024

Herkansing

Had laatst een kaartje ingestuurd bij de challenge van kaartjes inspiratie challenges maar die voldeed niet aan de opdracht. Dus vandaag in de herkansing met dit kaartje. Hopelijk voldoet die nu wel aan de challenge. Als het niet goed is hoor ik het graag. Omdat er sneeuw opstaat wil ik hem ook insturen bij Kreativ tanten challenge.


Met dit kaartje in de top 3 beland bij girlz creative crafts.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1394 Eline’s Helleborus
LR0831 Log Cabin Layout
Amy Design: Awesome Winter, Winter Animals

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

13 opmerkingen:

  1. Een leuke dieptekaart met dit mooie plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters kaartje heb je gemaakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely - what a great frame too. Thanks for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je een nieuwe kaart hebt gemaakt. Hij voldoet aan het moodboard.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en mooi die hellaborus als blikvanger. Ga ik onthouden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Christa bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful winter scene and love the way you surrounded the image!
    Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card Christa, I love how you’ve framed the lovely scene. Thank you for sharing another card in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A generic C&P comment as unable to type much (MS flare up) to let you know I've seen your lovely entry at Allsorts, thank you.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Crafts Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een leuke kaart Christa.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge op Girlz Creative Crafts
    Gr. Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa