zondag 21 april 2024

Liftchallenge #187

Nog een kaartje gemaakt voor de Lift Challenge. Zag zo'n mooie kaart met aardbeien als voorbeeld van het designteam. Moest toen denken aan een stencil met aardbeien die ik laatst net had gekocht. Miste nog iets nadat ik de aardbeien met de stencil had gemaakt. Toen er nog wat details ingetekend. Daarna het vak ik het midden gemaakt en die lichtjes bewerkt met een stencil. Toen de aardbeien erop gemaakt en nog een tekstje erbij gedaan. Zag helaas wel een klein vlekje op de kaart toen nog zwarte druppels erop gemaakt zodat je het niet meer ziet.


Gebruikte materialen:

Dutch Doobadoo: Stencil Slimline Strawberries
Lawn Fawn: Zesty Lemon
Strawberry Patch
Marianne Design:PS8107 Stencil Tiny's Shattered Glass
Studio Light: Dome Card Shape 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


12 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart en slim opgelost met de zwarte drops.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, fijn dat we de vlekjes soms met ander hobby materiaal onzichtbaar kunnen maken (hi,hi).

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Christa, heel mooi gemaakt…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op aardbeien dus deze is helemaal in mijn straatje Christa! Dankjewel voor je leuke liftkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fun Summer card, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige uitwerking van de challenge, Christa, aardbeitjes kaarten vind ik altijd zo leuk! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's so beautiful, love the die cut strawberries and the stencil is so cute too! The little sticky dots were a great thought, they always work so well in covering up mistakes and add such great details to projects.
    Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely summery card. Thanks for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous and sweet card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat ik je heb kunnen inspireren! Mooie eigen draai heb je er aan gegeven!
    Je 1e kaart met de bloemen is ook mooi en zacht van kleur!
    Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa