dinsdag 4 juni 2024

Bingo: Vlinders

 Er is weer zo'n leuke challenge gestart bij knutsels en kadootjes. Dit keer is er een bingo kaart. De keuze was gauw gemaakt voor het bovenste rijtje: Vlinders, Geel en Touw. Had net een nieuwe vlinder snijmal binnen, kon ik die direct gebruiken. Omdat ze bij Hobbyshop veldmaat ook vlinders willen zien stuur ik hem daar ook.



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
My Favorite Things: Breakthrough Butterflies
Distress Oxide: verschillende kleuren 

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gestanste vlinders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje Christa!!
    En ik heb nog nooit zo'n stans gezien.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje met de vlinders erop. Bedankt dat je meedoet met onze bingo challenge bij Knutsels en Kadootjes. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa