Mijn laatste kaartje voor de challenge van De Egel heb ik gemaakt met dit leuke model. Eerlijk gezegd wist ik in het begin niet zo goed wat ik van dit model vond, maar inmiddels ben ik helemaal om.
Van de drie kaartjes die ik ermee gemaakt heb, is dit echt mijn favoriet geworden. De schattige cavia’s, de zachte kleurtjes en het mooie papier passen allemaal zo leuk bij elkaar.
Deze kaart heb ik ook alvast ver vooruit gemaakt voor de trouwdag van vrienden. Maar stiekem vind ik deze kaart bijna te leuk om weg te geven. Daarom staat hij nu nog even op het dressoir, zodat ik er zelf nog een tijdje van kan genieten voordat hij straks naar onze vrienden gaat. Maar zij verdienen natuurlijk ook een mooie kaart en geven maakt uiteindelijk toch gelukkiger dan het houden.
Gebruikte materialen:
Marianne Design: COL1589 Eline’s Guinea Pig
CS0998 Huwelijk wensen
Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:
gekleurd karton voor de cavia’s

Echt mooi Kaartje met deze cavia's erop. Prachtig gemaakt
BeantwoordenVerwijderenJe zou kunnen meedoen met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs van deze maand.
Groetjes,
Karin
Schattig dit kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy
A lovely shape of card and the guinea pigs are so sweet.
BeantwoordenVerwijderenThanks for coming to play in the Snippets Playground. See you in the treehouse later. xxx
Superleuk je kaartje!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooi kaartje voor jullie vrienden! En ja dat model is echt leuk, he? Dank je voor het meedoen bij de Egel!
BeantwoordenVerwijderenAch wat een schatje zeg, en wat lief om hier een huwelijkskaartje van te maken. Ik doe bij jou weer genoeg ideetjes op, want wij hebben dit jaar 4 trouwerijen. Fijn dat je zo enthousiast bent over deze uitdaging en je al 3x hebt meegedaan. Groet, Nelleke
BeantwoordenVerwijderenWhat an adorable Wedding card Christa! LOVE how the colours all tone so well with the designer paper you used - perfect!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Di xx