woensdag 15 december 2021

Mugs and Kisses

Met de challenge van hobbyshop veldmaat dit kaartje gemaakt. Ze hebben dit keer een moodboard. Vind het soms erg lastig om met een moodboard te werken. Zag op de foto een kop koffie. Daarom het beertje een lekker bakje koffie gegeven en zoveel mogelijk de kleuren van het moodboard gebruikt.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1502 Eline’s Artic Bear
PS8091 Coffee Beans
My Favorite Things: Hug in Mug Stamp Set

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige beertje met zijn bekertje
    ik vond het moodboard ook lastig maar is gelukt, bij jou ook, leuk om het koffie gedeelte eruit te pakken heel slim, haha ik heb me suf zitten piekeren op de kleuren, is in elk geval een tip dat ik volgende keer ook op plaatjes kan letten als me alleen op kleuren focussen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig je kaartje, bedankt voor je deelname.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa