maandag 13 december 2021

….. snel weer naar je toekan

 Nog een kaart gemaakt met de sketch van De Egel deze keer de sketch een kwartslag gedraaid. Lijkt het direct weer zo anders. Wou zo graag deze tekst op een kaart verwerken. Zo toepasselijk in deze rare tijd. 


Kreeg ook een heel leuk berichtje van Miranda. Dat ik eens moest kijken naar de uitslag van de vorige challenge van De Egel. Tot mijn grote verassing had ik die gewonnen met deze kaart. Had het zelf eerst helemaal niet gezien. Zo ontzettend blij ermee, ook een super mooie prijs. Jullie zullen vast wel een keer zien wat ik ermee ga maken.

Gebruikte materialen:

Marianne Design : COL1457 Eline’s Toucan,
EC0188 Eline’s Animals Tekstjes

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

10 opmerkingen:

  1. Goed idee om de sketch te draaien. Je hebt er een hele vrolijke kaart mee gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze kleuren, gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de stoere toekan leuke tekst heb je erbij gemaakt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Christa. Ook alweer, kan ik wel zeggen, want je won ook met een superkaart! Gefeliciteerd! EN nu ook weer bedankt voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart en zo gedraaid vind ik de sketch eigenlijk leuker! Gefeliciteerd met je prijsje bij de Egel, altijd leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Patterned Paper Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great project made in lovely colours. Thank you for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je met de sketch gemaakt.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze kaart is geweldig die je voor de uitdaging van de Egel gemaakt hebt. En wat een mooie woordspeling en o zo waar. Wij houden ons ook gedeisd maar aan nu wel wat meer samen ene bezoekje brengen bij mensen. En ja nog gefeliciteerd met je prijs! groet, 'Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa