vrijdag 14 oktober 2022

Sending HEDGEHUGS

Weer een kaartje met het egeltje gemaakt. Vindt het zo’n leuke snijmal en er zijn zoveel mogelijkheden. Dit keer verschuilt die zich onder een blad voor de regen.

Morgen ben ik er weer met een kaartje. Mocht gastdesigner zijn, toch altijd leuk om te doen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1603 Mushrooms By Marleen
COL1516 Eline’s Happy Hedgehog
Hello Bluebird: Birch trees
My Favorite Things:Grassy Hills

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

7 opmerkingen:

  1. Yep het is herfst, hier regent het ook, heel leuk dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige egeltje, ik hoop dat ie droog blijft onder het blad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je super leuke kaarten met dat nieuwe egeltje!!
    En wat tof dat je gastdesigner mag zijn.
    Alvast een fijn weekend!!
    groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, wat een superlieve kaart! Egeltjes zijn mijn favoriete dieren, dus ik vind de kaart so-wie-so leuk!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach, wat een grappig kaartje, leuk egeltje is het ook.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig kaartje is het Christa. En zo leuk dat hij zichzelf een parapluutje gemaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Groetjes Helma DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa