donderdag 11 maart 2021

MD: challenge 267

 Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn kaartje van gister. 

Eindelijk mijn kaart klaar voor de challenge van Marianne Design, elke keer als ik ermee aan de gang wou kwam er wat tussen. Had ik alles klaar liggen om te beginnen moest ik weer stoppen. Uiteindelijk 3 dagen ermee bezig geweest, met veel onderbrekingen. Gelukkig nu alles in elkaar kunnen plakken.

Dit keer het aapje gebruikt. Is weer erg ondeugend, druk bezig de schildpad aan het bekogelen met bananen.


Gebruikte materialen:

 Marianne Design - Eline’s Monkey COL1399, 
Eline's schildpadden COL1480,

Eline's toekan COL1457,

Eline’s Words EC0147
My Favorite Things: Cloud Stencil

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Christa, stoffel staat al klaar om de banaan te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! De schildpad lijkt het niet heel erg te vinden, zou hij ook graag bananen lusten?
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje! Met mijn kaartje voor het MD challengeblog ben ik ook 3 dagen bezig geweest door allerlei onderbrekingen! Het is ook best een klus 2 diertjes in elkaar plakken maar je kaartje is super leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk het bananen gooiende aapje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha wat een boefje en volgens mij moet die schildpad er alleen maar om lachen Christa. Heel leuk bedacht en gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend geinig kaartje heb je gemaakt! Je kunt er zo een verhaal bij verzinnen. Hihihi... ondeugend aapje en de schildpad kan niet zo snel wegkomen, maat gelukkig heeft hij een dik schild.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, zo te zien heeft aap tot nu toe mis gegooid
    Gezellig dat je meedoet met mijn "dieren" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart!
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke dierenkaart Christa, leuk bedacht
    Leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kaart met humor! Leuk zo met het aapje en de schildpad.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "dieren" challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk bedenksel Christa en gelukkig blijft de schildpad lachen....
    Gezellig dat je meedoet met onze dierenchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa