dinsdag 4 juli 2023

GSC: challenge 86

Hoi hoi, dit keer een kaartje gemaakt met de leuke sketch van creative sketchy girls. Vond het wel een lastige sketch. Maar toen ik eenmaal bezig was viel het heel erg mee en wist ik gelukkig gauw wat ik ermee wou doen. En omdat het een zomerse kaart is wil ik hem ook graag insturen bij hobbyshop veldmaat. En als laatst wil ik hem ook bij do all kreatives insturen.



Met deze kaart eerste geworden bij creative sketchy girls.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR059550 Tiny’s Zeemeeuwen

LR0806 Driftwood

CR1552 Art Texture Scales

DF3435 Embossing Folder Nautical
Joy! Crafts: Knipvel Seaside Greetings


12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het maritieme thema altijd leuk, leuk hè om verschillende challenges met elkaar te kunnen combineren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de sketch perfect uitgewerkt. Ik vind de kaart echt mooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zomers kaartje. Gave embossingfolder heb je gebruikt. De meeuwen doen het er goed bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mooie kaart.Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij Creative Sketchy Girlz. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie zomerse kaart Christa, leuk zoals je de sketch uitgewerkt hebt op die geëmboste achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wel een moeilijke schets maar het is je prima gelukt!!
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart je achtergrond is heel gaaf gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart is het en een geweldige uitwerking van de sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fab work! Great idea how you work with the sketch! I like the embossed background and the papers you've used! Nice make!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met deze sketch Christa , goed gedaan
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa