dinsdag 18 juli 2023

Zonnebloem #2

Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van creaties Suzan op Facebook. Had dit keer zin om met een stencil aan de gang te gaan. Het was heel erg leuk om te doen maar vond het bij deze stencil wel heel erg lastig om de lagen goed op elkaar te laten aansluiten. Had wel even spijt dat ik meerder zonnebloemen had gemaakt. Maar toen ik het eenmaal weer doorhad ging het gelukkig een stuk beter. 

Deze kaart wil ik ook graag bij kaartjes inspiratie challenge's insturen. Daar willen ze zomerse kaarten zien, bij zonnebloemen moet ik altijd direct aan de zomer denken.


Gebruikte materialen:

Studio Light: Mask Essentials nr.126
Marianne Design:LR0791 Een Bloemetje
CarlijnDesign: Slimline

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie zonnebloemenstencil
    mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is erg mooi geworden.
    Wat hebben je bloemen mooie kleuren gekregen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zonnebloemen laat je hier zien Christa.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Christa! Niet te zien dat je hebt gestoeid met het stencil, het ziet er pefect uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke zonnige kaart Christa, mooi die vrolijke zonnebloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart laat je zien vandaag en die van hieronder is echt super! Zo lief ook.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa