woensdag 4 oktober 2023

Kaartje voor jou

Vandaag een kaartje in het herfst thema. Ben nooit zo fan van de herfst vooral omdat het dan steeds kouder wordt. Maar die mooie verscheidenheid aan kleuren kan ik altijd wel heel erg waarderen.



Met deze kaart gewonnen bij Kreativ Tanten Challenge.

.

Gebruikte materialen: 

Marianne Design: LR0770 Mushroom XL
CR1635 Kaartje Voor Jou Cirkel By Marleen
CR1603 Mushrooms By Marleen
COL1526 Eline’s Snail Family
Distress Oxide:  Verschillende kleuren.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

10 opmerkingen:

  1. Hij is super deze easel kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje, met de leuke mal die heb ik gisteren ook binnen gehad, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt, ik ben net als jij ook geen fan van de herfst al die nattigheid maar de kleuren van de herfst vind ik wel mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !!!!
    Ik ben ook niet van de herfst...... maak ook nooit een herfstkaart !!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en lief kaartje. En ja wat een mooie kleuren in de herfst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie herfstkaart, heel mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige easelkaart heb je gemaakt. Ik kan ook zo genieten van de kleuren van de herfst!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Christa!! Super gemaakt. En ja ik ben het helemaal met je eens. Geen fan van de herfst maar de kleuren zijn wel mooi.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the circle shape and Autumnal elements. Many thanks for sharing this lovely card in our challenge at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A really fun easel card in pretty fall colors! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa