woensdag 18 oktober 2023

Ronde kaart: Jack Russel

Hoi hoi, Bij kaartjes inspiratie challenge willen ze een ronde kaart zien. Het is een ronde diepte kaart geworden. Vind die zo leuk om te maken. Toen ik mijn eerste hulphond kreeg had ik een honden dagboek gekregen. Had weinig met het dagboek gedaan en wou hem laatst bijna wegdoen. Maar zag toen hele mooi tekening erin staan, daar kan ik nog een boel leuke kaartjes mee maken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: LR0677 Circle Lay Out
CR1521 Card Display
CS1023 Poeslief

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

allsortschallenge


11 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart, en goed gekozen de Jack Russel voor dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de ronde layout zeker zonde om de mooie tekeningen niet te gebruiken, er staat een typefoutje in je bericht, ik denk dat je mooie tekeningen bedoeld
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart! Leuk dat je het dagboek ook zo kunt gebruiken

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Many thanks for sharing this lovely card at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a cute dog card and great way to add texture! Thanks so much for joining us at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Die grotere tekeningen en afbeeldingen zijn heel geschikt voor deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh echt een leukerd deze kaart!!!
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really cute with the Terrier, many thanks for sharing the Allsorts challenge with us this week.

    Bx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great use of the technique with this lovely dog image. Thanks for joining us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve hondenkaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge ronde kaart
    groetjes Jolanda Bongers
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige ronde kaart Christa, dank je wel voor je deelname
    Groetjes Renate DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa