maandag 20 november 2023

Hertjes

Hallo allemaal, Op Facebook is bij de Egel weer zo'n leuke sketch. Blijf het leuk vinden om met een sketch te werken. 

Een tijdje geleden had ik op Facebook een challenge gewonnen van de Egel. De prijs die ik had gewonnen was niet meer voorradig, dus mocht ik zelf wat uitzoeken. Heb toen deze schattige hertjes gekozen. Ben er helemaal blij mee. 



Met deze kaart in de top 3 terecht gekomen bij daranddiane.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1535 Eline's Deer Family 
Spellbinders: Be Bold Blooms

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

3 opmerkingen:

  1. Wonderful card, your little deer are so cute. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card and so pleasing! Gret design and I know that you will get a lot of use from these dies. Thanks for linking up with us at Double D Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zelf wat uit mocht kiezen. En je hebt er meteen een heel mooie kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa