maandag 27 november 2023

Knutsels

Vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor de challenge van Knutsels en kadootjes. Dit keer knutsel spullen verwerkt op mijn kaartje. Laatst tijd weinig energie om bij iedereen langs te gaan of veel te typen. Veel last van mijn spierziekte en moet voor allemaal onderzoeken naar het ziekenhuis. Daar heb ik al mijn energie wel voor nodig en ook om weer van die uitstapjes te herstellen.



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1521 Card Display, 
CR1522 Card Display accessoires, 
COL1445 Eline’s Craft Dates,
LR0689 Wool Basket

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



12 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met al de knutselspulletjes erop
    vervelend dat je je niet lekker voelt doe lekker rustig aan hoor je gezondheid gaat voor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om dat rek zo te vullen met knutselspullen Christa. Een mooie kaart. Sterkte met alle onderzoeken, kan me indenken dat dat veel energie kost.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de knutselspullen. Sterkte met je gezondheid.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart voor een creatief iemand.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Christa!!
    En balen voor je dat het niet lekker gaat op dit moment. Hoop echt voor je dat ze nog een goede behandeling voor je vinden.
    En ja ga met de energie die je hebt maar lekker knutselen. Dan komen we wel bewonderen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, met de knutselspullen, hangend aan het raamwerkje. Sterkte met je ziekenhuisbezoekjes. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Christa! Helemaal leuk voor onze challenge! Dank je wel voor je deelname bij ons van K&K! Sterkte met de onderzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig rekje, perfect voor een creatieveling.
    Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A beautifully themed card using these wintry colours, perfect for our challenge this week. Thanks for sharing at Allsorts.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fabulous a beautifully created themed card thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een mooie kaart voor de challenge.
    sterkte met alle onderzoeken en je herstel er van.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart, tof al die knutselspulletjes aan het rek!
    Sterkte voor jou...
    grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa