maandag 4 maart 2024

CAT well soon

Hoi hoi, dit keer een kaartje gemaakt voor de kaartjes inspiratie challenges. Ze willen daar graag een beterschapskaartje zien. En omdat de kat een staart heeft wil ik hem ook insturen bij knutsels en kadootjes.

Heb met inkt een bokeh achtergrond gemaakt. Was ook alweer een tijdje geleden, het is zo leuk om te doen en geeft zo'n mooi effect. Mijn witte inkt wou alleen niet erg goed meewerken. Weet iemand ook een witte inkt die een goede dekking heeft en makkelijk verkrijgbaar is?


De kaart heeft in top 3 plekje gekregen bij: show us your pussies.




Gebruikte materialen:

Marianne Design:
 COL1454 Eline's Kitten 
COL1523 Doctor’s Set By Marleen
Studio Light: Dome Card Shape 
Lawn Fawn: Get Well Before 'n Afters

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke poes erop leuk de pleister en thermometer erbij
    helaas kan ik je niet helpen ik gebruik deze techniek niet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beterschapskaart Christa, heel mooi gemaakt. Ik gebruik de witte inkt "moonlight white" Dewdrops en daar ben ik heel tevreden over qua dekking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje van een kat en leuk je woordspeling!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'Maart roert zijn staart'-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Many thanks for joining us at Allsorts this week with this fun cat card.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Christa, dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een schatje, bedankt voor je deelname bij KIC
    groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk bedacht voor deze leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij KIC. Groetjes van Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige poes, met thermometer in zijn bek, de tekst is ook heel gaaf bedacht. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa