maandag 11 maart 2024

Bloemen op de kaart

Dit kaartje gemaakt voor de challenge van De egel. Wist eerst niet zo goed wat ik met de sketch aanmoest. Toevallig had ik net een heel mooi blokje met papier gekregen en daar kreeg ik direct inspiratie van. Omdat er bloemen opstaan wil ik hem ook graag insturen bij Hobbyshop veldmaat.



Met deze kaart op Facebook gewonnen bij mijn HobbyZuss.


Gebruikte materialen:

Marianne Design:CR1597 Basic Cirkels By Marleen 
LR0829 Leafy Sprig
LR0790 Daisies
CR1537 Slimline Frames
Carlijn Design: Slimline randen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het mooie dp en de mooie bloemen erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje Christa!! Ook super dat die madeliefjes uit het patroon weer in de stans terug komen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met dat mooie papier.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie uitwerking van de schets !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje! En knap dat je de uitdaging aangegaan bent.
    Dank je wel voor net meedoen bij deEgel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi Christa.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great take on the sketch and so pretty. Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely card - and that pretty paper is perfect! I love the pop of yellow behind your flowers. Thank you so much for sharing at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an elegant design. Thank you so much for sharing at Allsorts. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaar Christa. Mooi opgelost zo met dat effen karton , daar wordt de kaart rustiger van omdat het papier vrij druk is. Ik vind dat altijd best wel moeilijk. Fijn dat je de uitdaging bij de Egel bent aan gegaan. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa