Na een aantal condoleancekaarten gemaakt te hebben, was ik wel toe aan iets vrolijks en kleurrijks. Daarom ben ik aan de slag gegaan met het kleurenbord van Knutselateljee. Ik heb geprobeerd om alle kleuren uit het kleurenbord terug te laten komen in mijn creatie.
Toen ik daarnaast het thema “Zomerse kaart” bij Creaties Suzan zag, wist ik meteen wat ik wilde maken. Deze vrolijke flamingokaart paste daar perfect bij! Met de tropische bladeren, bloemen en frisse kleuren kreeg ik helemaal zin in de zomer.
Daarom doe ik met deze kaart graag mee aan de challenge van Knutselateljee met het thema Kleurenbord én aan de challenge van Creaties Suzan met het thema Zomerse kaart. Beide challenges zijn te vinden op Facebook.







