woensdag 9 maart 2022

Kooikerhondje

Kwam laatst op internet een kruissteek patroon tegen van een kooikerhondje. Was er direct helemaal weg van. Wist alleen niet of die ook goed uitvoerbaar zou zijn. Toen ik bij mijn hobbyhonk challenges zag dat daar gevraagd wordt naar borduren ben ik het toch maar gaan proberen. Een paar steken waren niet goed uitvoerbaar op karton, toen maar een beetje geïmproviseerd. En het is toch wel erg mooi geworden, lijkt zoveel op Ila. Weet al naar wie deze kaart verstuurd wordt maar wacht daar nog heel even mee. Kan ik er zelf nog van genieten. 


Stanley lag laatst zo lekker te genieten van het zonnetje. Die lucht erachter leek er zo mooi bij, hij was helemaal in de wolken.


Deze kaart is een topper geworden bij mijn hobbyhonk challenges

Gebruikte materialen: 

Marianne design:CR1530 Cross Stitch XXL



13 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi geworden, Christa!
    Wat ligt Stanley daar lief met zijn pootjes over elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de geborduurde hond, knap hoor soms jammer dat ik niet meer kan borduren mijn vingers, die willen dat niet meer door mijn fybromialgie, deed het zo graag vooral op vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en wat een knappert is Stanley.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk !!!!
    Knap gemaakt !!!!
    En wat een spoepie die stanley !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan hoor…petje af!
    Wat een dot van een beestje…heerlijk zo in het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geborduurd. Het is ontzettend leuk geworden. EN die Stanley is een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat mooi geborduurd je kaart! En wat een prachtige kat Stanley, hihih zo heet onze schoonzoon ook.
    Mooie foto.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is dat mooi gemaakt! Borduren op karton kan soms inderdaad wel eens lastig zijn.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, wat mooi geborduurd. Wat is Stanley een knapperd en het is een prachtige foto!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow...Prachtig borduurwerk, knap gedaan.
    Wat een lieverd de kat, zalig he mijn hondje doet dit ook lekker genieten in de zon.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige geborduurde kaart!
    Wat kunnen katten toch genieten van het zonnetje ....
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet niet wat ik mooier vind.... je kaart of je foto van Stanley 😍.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi geborduurd ! En superleuke foto van Stanley ! Prachtige poes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa