woensdag 6 december 2023

Bendifold kaart

Hoi hoi, voor de challenge van do all kreatives deze kaart gemaakt. Ze willen daar een bendifold kaart zien. Had daar nog nooit van gehoord. Leuk om zo weer iets nieuws te leren. Hopelijk lukt het me om er nog een te maken. Vond het zo leuk om te doen en zit vol met ideeën.

Vorige week ook de eerste uitslagen van het ziekenhuis gehad. Ze denken dat door de spierziekte mijn spieren aan het verkorten zijn. Komende maanden moet de fysio het gaan oprekken en kijken of het iets tegen de pijn helpt. Oprekken valt me vies tegen, toch erg pijnlijk en kost veel energie maar hoop dat het uiteindelijk iets gaat helpen. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design: COL1502 Eline’s Artic Bear,
LR0680 Tree Log,
CR1602 Pine Trees by Marleen,
CS1050 Handgeschreven Veel Liefs
My Favorite Things : Drifts & Hills Stencil

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

inspirationstationchallenge: geïnspireerd door de sneeuw op de foto

15 opmerkingen:

  1. Super card Christa, I love the little scene you’ve created. Thank you for sharing a third card in the Allsorts Challenge this week.
    I hope the treatment you have from the physio helps with the pain.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een leukerd kijkt er over de rand heen.
    hopelijk helpt het dat de fysio de spieren wat oprekt.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en schattig kaartje.
    Dat is geen leuk bericht. Hopen dat het oprekken helpt en ik kan me voorstellen dat dat pijnlijk is. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute card and wonderful scene. Love his little paw!
    Thank you so much for joining in with at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt superleuk je kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg! Leuk model hè, ik heb er ook al twee gemaakt omdat we toen bij GerJanne een kletseldate hadden.
    Ik hoop dat de fysio effect gaat krijgen en je minder pijn gaat krijgen. Ben je in het Radboud geweest? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat naar Christa! Heel veel sterkte met de fysio.
    Je kaart is heel gaaf! Mooi tafereel. Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke kaart met de lieve beer. Leuk dat je meedoet aan de DAK challenge. Succes met de fysio.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi vouwkaartje met het schattige tafereeltje met de beer leuke details heb je gebruikt
    succes met de fysio hopelijk helpt het en heb je minder pijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous die cuts to create this scene. Many thanks for sharing this lovely card in our challenge at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable Bendi card, I love that Polar Bear! Best wishes with your health appointment. Thanks for playing along at The Inspiration Station Challenge, we appreciate your support this year.
    Donna xx
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenges
    Beautiful Blossoms Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christa, this is the first time I've visited your blog. But I hope your "stretching" is successful and your pain lessens. This card is so cute...this little bear is adorable. Thanks for sharing with us at Inspiration Station Challenge this month. Hugs and Smiles, Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgous Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Wauw,super tof Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a lovely make... very cute!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is just so cute.. thanks for sharing over at DAK

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa