zondag 13 maart 2022

The best life ever

Hoi hoi, bij de challenge van Knutsels en Kadootjes is er nu het thema keuken. Had nog een kaartje nodig voor een vriendin en daar kon ik het thema mooi voor gebruiken. Wou eerst een tekst printen maar uiteindelijk toch gekozen om met losse letters de tekst erop te maken. Een heel goed idee, maar wat irritant om te doen. Mijn fijne motoriek is al niet geweldig, het was even een gepruts. Was zo blij toen het vast zat. Volgende keer er toch iets beter over nadenken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design:  COL1493 Eline's Kitchen Accessories,
LR0677 Circle Lay-out 
LR0730 Lay-out a6
Sugarpea Design: Letter Message Board


6 opmerkingen:

  1. Mooi deze opbouw van je keuekenkaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke keuken spulletjes leuk verdeeld over de vakjes ik vind de tekst er prima opstaan het maakt het net iets speelser
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een hele gave keuken kaartje...Er is zoveel lekkers uit de keuken op te zien..heelijk! Je vriendin zal er vast heel blij mee zijn..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan met de leuke spulletjes!
    Leuk bij elkaar gezocht allemaal…top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke keukenkaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt superleuk Christa. Ik denk dat ik niet eerder kon reageren door de robot. Maar dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa