maandag 18 juli 2022

Joepie!

Hoorde dat de dochter van een vriendin geslaagd is voor haar diploma. Had het helemaal niet door dat ze al in haar laatste jaar zat, voor mijn gevoel was ze nog maar net aan haar opleiding begonnen. Wou eigenlijk geen kaartje maken, wou iets uit mijn voorraad halen. Laatste tijd soms even een knutsel dipje en had eigenlijk helemaal geen energie om wat te maken. Toch maar eraan begonnen en toen ik bezig was kreeg ik er weer energie van. Zo leuk om weer even bezig te zijn en blij toch iets voor haar kon maken. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1475 Eline's Uil,
Mama Elephant: Frilly Window Frame
Els Brigé: Joepie
Nuvo Drops.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan! Heb je de achtergrond zelf gestempeld of is dat dp? Geeft een erg leuk effect.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geslaagde kaart voor een geslaagde student Christa. Zo leuk dat dessin-papier met tekst en ook je decoratie is top. Wat een leuke stans is dat, en als je het diploma en de baret eraf knipt heb je nog een toffe tekst. Die plaksteentjes maken het helemaal af vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf resultaat met die versierde tekst op die leuke achtergrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart !!! Gave achtergrond !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Christa! Vaak is het zo dat de zin weer komt als je bezig gaat. EN helemaal als je merkt dat een ander het zo waardeert...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje leuk de gestempelde achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa