woensdag 13 juli 2022

Kamperen

Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van Hobbyshop Veldmaat. Dit keer een slimline kaart voor een vriend. Hij komt binnenkort weer terug van vakantie. En is het wel leuk als hij weer thuis komt er een kaartje op hem wacht.

 

Had een tijdje geleden wat garen gekregen. Heb er een omslagdoek mee gehaakt. Had hem op de grond gelegd om er een foto van te maken ging Shelby er direct op zitten. 


Heb ik Shelby er vanaf gekregen en toen ging Stanley er op liggen en die kreeg ik er niet meer vanaf lag zo lekker. Heeft er een hele tijd op geslapen. Toen die eraf was gauw afgepakt want mijn moeder wou hem graag hebben. Bijna hadden de katten hem ingepikt.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1537 Slimline Frames
Heffy Doodle: Forest Builder Dies
Lawn Fawn: Build A Campsite
My Favorite Things: Grassy Hills
Distress Oxide: Verschillende kleuren inkt.

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje erop leuk kleuren heb je gebruikt
    mooie omslagdoek heb je gemaakt, ik geef de poezen groot gelijk hoor dat ze erop gaan liggen dat is natuurlijk wel erg lekker zacht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje, en wat een mooie omslag doek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kampeerkaart, Christa. Volgens mij zit er niets anders op dan nog maar wat omslagdoeken gaan haken om iedereen tevreden te houden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat kaartje met de tent erop.
    Mooi die omslagdoek, is eens wat anders dat haken. Alleen dan de poezen uit de buurt houden 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vakantie kaart en een mooie omslagdoek. Ik snap wel dat de poezen hier lekker op willen liggen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke slimline heb je gemaakt! En zo grappig dat de omslagdoek bij de poezen in de smaak viel! Hihihi.... bijna viste je moeder achter het net!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke slimeline kaart! Hahaha die katten, ik denk dat je voor hun ook aan de slag moet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Christa. Vriend zal wel blij zijn als ie deze op zijn deurmat vind!
    Hihi die katten toch..... zijn wel goeie fotomodellen hè;) Je omslagdoek is trouwens heel leuk geworden. Mooie kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa