maandag 11 juli 2022

Love

Zag laatst zo’n leuk kaartje voorbij komen, had er een printscreen van gemaakt maar kon helaas niet meer zien wie heb had gemaakt. Als iemand het weet dan hoor ik het graag. Vond het een perfect kaartje om restjes op te maken en ben daar nu druk mee bezig. Heb al best wel wat restjes papier weggewerkt maar nog heb ik er heel veel, lijkt geen eind aan te komen. Het is wel een leuk project maar soms ben ik er ook wel even klaar mee. Hopelijk is de doos straks een stuk minder vol.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1582 Dragonflies by Marleen
COL1491 Eline’s Wedding Accessories
Nellie Snellen: Tekst Stempel

10 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaart Christa. We komen alleen van onze restjes af als we wat meer weggooien, denk ik (ben daar alleen heel slecht in).
    Fijne dag, xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie stijlvolle kaart. Mijn restjes raken ook nooit op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de uitgstanste letters leuk dp heb je erachter geplakt en leuke kleine libelle's heb je gebruikt
    mijn restjes bak komt ook niet leeg hoor hoe ik ook mijn best doe maar er komt ook weer steeds bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt met je restjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hele mooie kaart met die uitsnit van letters. Mooi gecombineerd met wit en rood dotjespapier. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje is het! En restjes opmaken kan op zoveel manieren. Het lijkt alleen soms of ik er niet vanaf kom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart Christa, dat rood-wit stippeltjespapier geeft een leuke uitstraling vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is echt heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje maakte je met je restjes.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa