woensdag 7 september 2022

Dikke knuffel

Zag op Facebook bij de egel weer een leuke sketch voorbij komen. Had alles uitgesneden en ook al uiltjes gemaakt maar vond het toch niet mooi lijken. Even mijn snijmallen langs gegaan en kwam het hertje weer tegen. Die past er veel mooier op. Had het hertje al een tijdje niet uit de verpakking gehaald dus die was blij dat die ook een keer weer op een kaartje mocht. De uiltjes hebben inmiddels ook een goed tehuis gevonden, die zien jullie binnenkort wel verschijnen.



Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1401 Eline’s Hert
CarlijnDesign: Verticale banners.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige hertje leuk hoe je alles hebt verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart met dit lieve hertje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo leuk met die bambi! Blijft een favoriet malletje van me... Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dat lieve hertje. Wat een toeval: ik heb vandaag een kaart gemaakt met een uil (komt morgen op mijn blog).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief zoals dat hertje de blikvanger is op je mooie kaart Christa.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje deze kaart mooi uitgewerkt de sketch.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa