dinsdag 13 september 2022

New home

Hallo allemaal, vandaag een kaartje voor de challenge van de De Egel. Dit keer voor het bewegende gedeelte de magic picture changer. Het is dit keer een verhuiskaartje geworden. 

Had laatst 6 kaartjes verstuurd allemaal op dezelfde dag. Eentje daarvan kwam de volgende dag al aan, 4 ervan kwamen pas na 4 dagen aan en zelfs 1 werd pas na anderhalf week geleverd. Merk de laatst tijd dat de post er steeds langer over doet of helemaal niet aankomt. Hebben jullie daar ook veel last van? Word zo steeds minder leuk om wat te versturen. 


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: Magic Picture Changer, 
Magic Picture Changer Add-on, 
Fancy Wavy Banners, 
Wavy Sayings, 
Happy Village clear stamp.

10 opmerkingen:

  1. Oh wow wat een toffe kaart Christa!! Super mooi gemaakt. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het gaat met de post.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gaaf deze verrassende veranderende kaart Christa. Heel mooi gemaakt. Dat is volgens mij best een gepuzzel om dat netjes te krijgen. Ik heb die stans ook, al best lang, maar denk steeds dat het te moeilijk is. Ik zal er eerdaags toch eens voor gaan zitten. Dat van de post herken ik wel, zo niet leuk want je vertrouwt er toch op.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Christa.
    ik moet idd nog kaartjes ontvangen van een paar..zag in de app dat ze onderweg zijn en hopend komen ze dan ook echt aan.
    Vertrouwen is er niet meer in, dat klopt..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de magic picture changer die blijft leuk leuke stempels heb je gebruikt
    hier ook veel problemen met de post
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat heb je dit leuk gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart! Echt een kaart met een verrassing.
    Er is nog steeds een kaart onderweg van mijn verjaardag in juli. Die zal wel niet meer aankomen. Voor de rest gelukkig weinig problemen volgens mij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk verhuiskaartje! Pfff die post is wat he... Heb dat ook al een paar keer gehad dat het lang onderweg was en soms zelfs helemaal niet aan kwam, zo balen!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk Christa! Echt enig, dat verschuivende plaatje.
    Dank je wel dat je meedoet bij de Egel.!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart!
    Fijn dat je meedoet aan onze challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf! Ik heb deze mal ook, maar vind het een heel gepuzzel om hem goed te krijgen. Het is jou echt goed gelukt. Dank je voor nogmaals jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa