maandag 19 september 2022

Doosje voor een klein kadootje.

 Hoi hoi, bij de challenge van Hobbyshop Veldmaat willen ze graag een doosje zien voor een kadootje. Heb een klein doosje gemaakt voor een sleutelhanger met een gehaakt eendje.

Dit doosje vrijdag gemaakt als afleiding. Het ging de laatste tijd helemaal niet goed met onze Stanley. Opeens at die steeds minder. Hij moet nu allemaal onderzoeken ondergaan bij de dierenarts. Maak me erg veel zorgen, hij is niet meer zichzelf. Het ziet er helaas niet goed uit. Heb dit bericht even ingepland de komende tijd staat mijn hoofd er even niet naar om te bloggen of bij jullie langs te komen. 

Gebruikte materialen:

Marianne Design: Col1428 Eline’s Eenden Familie
CS0985 Eendje voor jou

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk doosje met de eendjes, leuk voor kleine cadeautjes in te doen
    wat vervelend dat het niet goed gaat met de poes heel veel sterkte gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig doosje met die grappige tekst erop.
    Zal duimen dat het niets ernstigs is met Stanley. Sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk doosje voor het cadeautje. Sterkte en ik hoop dat Stanley snel opknapt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het doosje is heel leuk! Wat naar van Stanley. Hopelijk is er wat aan te doen! Sterkte ermee, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte met Stanley, ik duim voor je dat het mee gaat vallen.
    Mooi doosje heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa