vrijdag 28 april 2023

Nog eentje dan...

Kon het niet laten nog een kaartje met de sketch van De Egel te maken. Het is zo'n leuke sketch en een nog leukere prijs. Zag opeens dat ik bij mijn vorige kaarten allebei veel roze had gebruikt. Wou nu andere kleuren gebruiken. Dacht eraan om eerst alleen zwart, wit en goud te gebruiken. Maar het was toch niet helemaal naar mijn zin. Dus een andere kleuren combinatie gebruikt. En de bloemen zijn toch weer in roze tinten. Vond dat het mooiste lijken. Heb bij de bloemen nog vellum gebruikt om meedere lagen te krijgen.

Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1394 Eline’s Helleborus
LR0800 Dotted Strips
KJ1701 Karin Joan Geniet Joepie
CarlijnDesign: Slimline

10 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan en met vellum werken vind ik ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooi kaartje met de leuke sketch en mooi bloemen, ook deze kleuren combinatie is mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met het stoere zwart, en de roze bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super mooi Christa!! En je inspireert mij om binnenkort die bloem er weer eens bij te pakken.
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat toch sjiek de combinatie van zwart, wit en een extra kleur. Prachtig kaartje met die mooie bloem erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart heb je gemaakt. Heel mooi met dat vellum. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel! Ja... leuke prijs he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart is het geworden, heel erg chique met deze kleuren.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje weer Christa. Mooi dat zwart-wit met zalmroze gecombineerd en de vellum bloemblaadjes geven er iets teers aan vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor het leuke idee om bij de bloemen vellum te gebruiken. Je brengt mij op ene idee, nu de uitvoering nog. Wat een mooie combi van kleuren en materialen. Dank je wel voor jouw 3e bijdrage aan de egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa