maandag 10 april 2023

Postslak

Hoi hoi, met de sketch van de egel aan de slag geweest. Deze sketch had ik wat moeite mee. Maar gelukkig kwam de inspiratie toch. Op het plaatje van de sketch stond iets ronds afgebeeld. Vond dat het lastigste, om iets te vinden wat op het plaatje leek en er ook nog bij paste. Gelukkig vond ik iets wat er bij past, hopelijk mag dit ook. 



 Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1526 Eline’s Snail Family
EC0147 Eline’s Words,
CR1519 Mailbox by Marleen.
My Favorite Things: Scribble Rose Overlay

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk hoe je alles erin hebt verwerkt het slakje steelt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk gedaan weer met de slak, en je flessenlabel kaart is ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prima uitwerking van de sketch. Zo leuk met dat slakje en de brievenbus.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke mooie kaart volgens de sketch.Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kaartje, erg leuk gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed opgelost zo met dat rondje. Het heeft wel wat weg van een slakkenhuisje.
    De kleurtjes zijn ook super mooi.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa