dinsdag 11 april 2023

Nog steeds verkikkerd op elkaar

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de challenge van De Egel. Het is een kaartje geworden voor de trouwdag van vrienden. Wou de tobbe graag weer gebruiken. Dit keer heb ik de tobbe eerste uitgesneden en bewerkt met inkt. Daarna heb ik nog een houtstructuur embossing folder gebruikt. Dit geeft we een heel leuk effect, lijkt zo net hout. Heb de tekstjes geprint vond die zo leuk bij de kikkers.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1618 Barrel Pond
CR1514 Frogs by Marleen
My Favorite Things: Grassy Hills
Radiating Rays Stencil
StudioLight: Ticketmal nr.98

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige kikkertjes in de tobbe leuk idee voor een trouwdag, de houtstructuur geeft een leuke effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart , die tekst erbij is heel tof!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die kikkers in de tobbe. Mooi kaartje met die SL mal.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief die twee kikkers samen in de tobbe Christa. Die heb je trouwens heel mooi bewerkt. De achtergrond met stralen geeft een heel mooi effect vind ik, echt een mooi tweeluik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. komt idd mooi uit die houtnerf op de tobbe.
    passende tekst, erg leuk gedaan
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor een trouwdag. Grappig die kikkertjes in de tobbe. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de tweeluik uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa