dinsdag 12 september 2023

Flessenpost: Mol

Hoi hoi, een kaartje gemaakt voor de challenge van hobby vision. Dit keer is het thema maritiem, toch altijd een leuk thema. Heb met stencils de achtergrond gemaakt en het strand. Had wel heel veel spullen nodig voor deze kaart, het hele bed stond vol. Was echt een chaos aan het einde, ik kan toch echt niet netjes knutselen.

 
Met deze kaart in de top 5 belandt bij All Sorts Challenge.


Gebruikte materialen: 

Marianne Design: PS8092 Flessenpost by Marleen
COL1488 Eline’s Mole,
COL1497 Eline’s Zeezicht 
CR1554 Stuurwiel
My Favorite Things:Beach Scene Builder
Cloud Stencil
Altenew: Cloud Stencil 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

9 opmerkingen:

  1. Wow echt heel leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, door die chaos ontstaan prachtige creaties, dat zie je wel aan deze leukerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje in flesvorm wat een mooi tafereeltje heb je ervan gemaakt met al de verschillende details, bij mijn is het ook niet netjes hoor als ik met een kaart bezig ben.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een gave kaart, geweldig bedacht, die mol met kapiteinspet die op het strand omhoog komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk! Mijn eerste gevoel bij de mol is toch de herfst, maar hij lijkt zich op het strand prima te vermaken. En zijn kapiteinspet staat hem goed!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is herkenbaar! En dan raak ik ook nog vaak spullen kwijt tijdens het knutselen....
    Maar jouw kaart is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A perfect card for our Allsorts option using your dies, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Brilliant use of dies such a lovely cute scene thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa