maandag 18 september 2023

Tentkaart: Zeezicht

Hoi hoi, nog een kaartje die ik heb gemaakt voor de Lift Challenge. Vind dit zo'n leuk model en dit keer heb ik extra goed opgelet en hem nu wel goed in elkaar gezet. 

Het was wel even fijn wat afleiding te hebben. Maar het was wel super lastig om te knutselen en het viel me ook wel een beetje tegen. Al een tijdje enorme pijn, huisarts toch maar langs laten komen en nu blijkt dat ik mijn rib gekneusd heb. Rib komt elke keer tegen mijn heup aan. Toch helaas weer iets dat door mijn spierziekte veroorzaakt wordt. Fysio kijkt of er nog iets aan gedaan kan worden, of dat het iets is waar ik weer mee moeten leren leven.



Deze kaart is als topper gekozen bij de challenge van pixies snippets playground.


Gebruikte materialen: 

Marianne DesignCOL1496 Eline’s Pelikaan 
COL1497 Eline’s Zeezicht 
COL1433 Eline’s Seagull & Friends
My Favorite Things:Beach Scene Builder

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

pixiessnippetsplayground : restjes wit karton voor diertjes, bootje en vuurtoren. 
Restjes gekleurd karton voor de rest. Gebruikte kraft envelop.

15 opmerkingen:

  1. wat een mooi tent kaartje met het leuke zeethema, wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt het is net of de kleine zeemeeuw snel weg loopt voor die grote pelikaan haha
    wat vervelend van je rib zo'n kneuzing doet zo'n zeer
    heel veel beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great seaside scenic card and a wonderful shape too. I hope something can be done for your pain.

    Thanks for entering a piece of homework to the Snippets Playground. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tentkaartje. Ik hoop voor je dat de fysio nog iets voor je kan betekenen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend voor je. Ik wens je veel sterkte. Je hebt een leuke zomerse tentkaart gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fabulous love the seaside scene you have created thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning card Christa - as always. You are So artistic. Sad to read about the pain you go through - rib pain just takes your breath away. Here's hoping that it eases soon.

    Hugs
    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, Christa. I love the fun scene you’ve created. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het geworden
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A super Ocean inspired card, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, het is zeker een erg leuk model en je kunt er zoveel kanten mee op! Jouw uitwerking is superleuk met de geinige pelikaan en het strand/zee thema! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap dat je met een gekneusde rib dit kaartje gemaakt hebt. Ik vind hem superleuk geworden! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift en ik hoop dat de pijn inmiddels wat gezakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die pelikaan heeft een mooi uitzicht! Wat een leukerd is dat! Leuke uitwerking en bedankt dat je zo enthousiast meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa