dinsdag 26 september 2023

Restjes

Hallo allemaal, dit keer een kaartje voor de kaartjes inspiratie challenge. Mijn man had me laatst geholpen om mjjn knutsel spullen wat logischer in te delen. Zodat ik minder moeite hoeft te doen en wat ik het meeste gebruik allemaal in mijn buurt heb. Kwam toen ook weer van alles tegen. Onder andere de mooie bloemen die ik op deze kaart heb gebruikt. 

Moet nog steeds heel voorzichtig doen met mijn rib en veel rusten. Mag een kwartier even wat doen en dan weer helemaal plat en rusten. Hopelijk gaat het helpen, merk er helaas nog weinig van. Heel irritant ben je net lekker aan het knutselen en gaat de wekker. Ben daar soms echt niet blij mee maar gelukkig kan ik nog een beetje knutselen.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


11 opmerkingen:

  1. A really pretty blend of colours and such effective use of your offcuts, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die restjes bij elkaar, leuk patroontje met de reepjes.
    Ik zie hier nog meer mooie kaartjes die ik nog niet had gezien.
    Het beste en beterschap, misschien dat de fysio toch nog iets voor je kan doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je rib voor zoveel pijn zorgt Christa. Dan wil je je inderdaad niet te veel onnodig bewegen en is het fijn als er,veel binnen handbereik staat. Je hebt een hele mooie restjeskaart gemaakt met die strookjes dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jakkes, niet fijn als je zo wordt beperkt in wat je wilt doen. Hopelijk helpt het vele rusten op den duur wel.
    Mooie restjeskaart heb je gemaakt. Knap hoor zoals je de strookjes hebt verwerkt. Bij mij bleef het bij gewoon horizontale strookjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met al die restjes papier, heel erg mooi van kleur.
    Balen dat je zoveel last van je rib hebt. Hopelijk gaat de rust je toch iets opleveren
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great use of all those gorgeous strips of patterned paper, what a lovely design. Thanks fro joining us at Allsorts for our Anything Goes option.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje is het Christa! Wat naar dat je nog steeds last hebt van je rib. Wel fijn dat je man je helpt op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart in mooie kleuren. De verschillende papiertjes passen perfect bij elkaar.
    Beterschap met je rib, lastig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie restjes kaart met het mooie dp meer heb je gewoon niet nodig, fijn dat je man je heeft geholpen met het indelen van je spulletjes het is altijd makkelijk als je het bij de hand hebt
    heel veel sterkte met je rib
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan deze kaart met de restjes, heel veel beterschap.
    Groetjes Elly en bedankt voor je deelname bij KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke restjes kaart heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa