woensdag 20 december 2023

For you

 Vandaag nog een kaartje met de sketch van De Egel. Had zo'n zin om een kaartje te gaan maken maar misschien had ik dat beter niet kunnen doen. Was zo aan het klungelen. Ben er achter gekomen dat een heat tool heel warm kan worden en daardoor had ik bijna een gat in mijn trui. Denk wat ruik ik toch, begon zo te stinken. Had hem iets teveel op mij trui gericht. Kwam er op tijd achter. Nu een kleine schroeiplek in mijn lievelings trui, je ziet het gelukkig bijna niet. Maar uiteindelijk is het toch gelukt om het kaartje af te krijgen.


Gebruikte materialen:


Marianne Design: DF3456 Embossing folder Marjoleine's stripes

My Favorite Things: Freshly Picked Bouquet


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

7 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart. Sjonge, bijna brand! Gevaarlijkerd!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg mooi, wat jammer dat je trui hierdoor geraakt is.
    Ik richt altijd van mij af..maar ja dat is achteraf he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely design and so rich with al the gold, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het kraft en de leuke details jammer van je trui
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A wonderful design, Christa! Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is gorgeous love the embossed images and the design thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel ander kaartje als je eerste maar zeker toch heel erg leuk zo met het kraft en goud. past mooi bij elkaar. Gelukkig liep het allemaal goed af, je kan zo iets hebben. Dank je wel voor jouw 2e uitdaging. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa