maandag 18 december 2023

De Egel challenge # 174

Hoi hoi, een kaartje gemaakt met de sketch van De Egel. Met embossing poeder de witte letters op het zwarte papier gemaakt. Vond het wel een lastige sketch. Moest goed kijken dat ik niks vergat. Dacht alles te hebben en wou het gaan vastplakken maar was toen nog het lintje en strikje vergeten. Gelukkig zag ik het nog op tijd.



Met deze kaart gewonnen bij de challenge van girlz makes guyz cards.


Met deze kaart beland in de top 5 van De Egel.

Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1358 Eline’s Typewriter,
CS0992 Background Stamps.
Lawn Fawn: A Little Note Line Border

CarlijnDesign: Verticale banners


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

14 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart met de typemachine. Dat lintje vond ik ook het lastigste op mijn kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een ingewikkelde sketch. Je kaartje ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuke details heb je verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a fun card with this wonderful sketch! Lots of great details! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan in zwart en wit. Heel leuk met het lettertjespapier. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very complicated sketch indeed, but you have done brilliantly with it keeping it neutral and bold and dimensional. Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart zeg! Geen kerstkaart en dat is zeker leuk in deze tijd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

      Verwijderen
  8. Wat leuk is hij geworden Christa! Super! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje met die leuke typemachine. En ja het is wel een ingewikkelde schets.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart met papier dat zo mooi past bij de typemachine.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so lovely and full of detail thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgous Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Wauw,super tof Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa