maandag 1 juli 2024

Vuurtoren

 Het was alweer een tijdje geleden dat ik een cross stitch kaart heb gemaakt. Toen ik de challenge van De egel zag moest ik denken aan een leuk patroon die ik een keer op pinterest zag. Kon die nu mooi maken en kon het ook makkelijk mee naar buiten nemen. Heerlijk om lekker te knutselen in de zon. Deze kaart wil ik ook insturen bij  inspiration station challenge werd geïnspireerd door het strand op de foto.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1554 Stuurwiel

LR0595 Tiny’s Zeemeeuwen
COL1497 Eline’s Zeezicht 
COL1468 Sealife By Marleen 
LR0859 Tiny's Beach Pole & Gulls
COL1433 Eline’s Seagull & Friends
CR1655 Punch Die Xl Tiny's Sea Shells
CR1454 Cross Stitch

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


3 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de geborduurde vuurtoren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So many wonderful details and lovely stitching too. Makes for a lovely scenic card. Thanks for joining us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk borduursel met de vuurtoren. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa