dinsdag 2 juli 2024

Ik ga op vakantie en ik neem mee.....

Hoi hoi, vandaag een kaartje voor de challenge van knutsels en kadootjes. Helaas lukt het ons door mijn spierziekte niet meer om op vakantie te gaan. Maar toen we nog wel weg konden namen we altijd onze camera mee. Heb de sketch van creative sketchy girls gebruikt. Omdat ik een plaatje met vlinders heb gebruikt wil ik hem ook graag insturen bij bij girlz creative crafts en bij hobby vision.



Gebruikte materialen:

Carlijn Design: Slimline randen 
Knutselateljee: Knipvel en papier
Crealies: Stans Ovaal No.23
Stans Fishtail No.59

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Christa.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So nicely done, thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pretty card! nice colors and image! Thank you for joining us at Allsorts this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christa, het is een heel mooi kaartje. Die sketch is ook gaaf! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en leuk met het fototoestel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa