woensdag 24 juli 2024

Together forever

Had nog een kaartje voor de trouwdag van vrienden nodig. Zag een sketch op Facebook, die gebruikt voor dit kaartje. Wou eerste de sketch niet gebruiken vond hem een beetje druk. Maar onze vrienden vinden dat soort kaartjes heel erg mooi dus toch maar met de sketch aan de gang gegaan. Het is niet helemaal mij stijl maar weet zeker dat ze hem geweldig vinden. Omdat er vlinders op staan wil ik hem ook graag insturen bij hobby vision.



Gebruikte materialen: 

Marianne Design: COL1466 Eline’s Vlinders,
Studio Light: Winter Garden Nr.22

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje volgens de schets!!
    En fijn dat je zo goed weet wat ze leuk vinden.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt en alles past goed bij elkaar. Ik vind deze sketch ook heel druk idd maar zoals jij met rustige kleuren heb gewerkt vakt het mee!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa