maandag 5 augustus 2024

Gastdesigner: 4 Seasons Challenge

Hoi, vandaag een kaartje als gastdesigner voor de 4 season challenge. Omdat ik laatst gewonnen had met deze kaart mocht ik dit keer gastdesigner zijn, toch altijd een enorme eer. Dit keer is het thema: kamperen. Dus een tent, caravan of iets waar je in kan overnachten op vakantie.

Omdat ik allemaal restjes voor deze kaart heb gebruikt wil ik hem insturen bij pixies snippets playground. Heb restjes design papier en restjes gekleurd karton gebruikt.


Had zo leuk prijsje en kaartje gekregen, helemaal blij ermee. Kan ik weer een boel moois mee maken.


Gebruikte materialen:

SugarPea Designs: Camping Icons
Studio Light: Essentials Circle nr.147

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing your fun summery card with us at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi GD kaartje heb je gemaakt en een leuk prijsje heb je gekregen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi gastdesigner kaartje met het leuke kampeer tafereeltje
    leuke prijs heb je gewonnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart, daar krijg je direct een vakantiegevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great shaped card and I love the camping theme. Congrats on your win and guest spot.

    Thanks for entering a piece of homework to the Snippets Playground. See you up in the treehouse later. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card Christa - I love the camping scene and it's a super fold you used as well.

    Hugs
    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa