dinsdag 13 augustus 2024

In blijde verwachting

Laatst kwam er voor een paar keer een vervangster van mijn fysio. De eerste keer vertelde ze dat ze in verwachting is. Toen dit kaartje voor haar gemaakt en een eendje gehaakt met bijpassende tag. Dit aan haar gegeven toen ze de laatste keer kwam ook als bedankje voor de goede zorgen. Wil deze insturen op Facebook bij Creaties Suzan omdat ze daar babykaartjes willen zien. En omdat ik tekst stempels heb gebruikt wil ik hem ook insturen bij Hobbyshop Veldmaat.




Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1551 Big Tag
CS0985 Eendje voor jou
LR0348 Zwanger
LR0868 Scalloped Circles
Carlijn Design: Grote Teksten 2
Lawn Fawn: Rub-A-Dub-Dub
Nuvodrops

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi label met het bijpassende kaartje en het gehaakte eendje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke labels... dat zal ze zeker gewaardeerd hebben!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous tag and gift.
    Thank you for joining us at Allsorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk gedaan…het is gewoon een cadeautje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card and tag and perfect designs for your physio. Thank you for sharing your card in the Allsorts challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa