woensdag 7 augustus 2024

Schudkaart

 Hoi hoi, dit keer een schudkaart voor de challenge van knutsels en kadootjes. Het was alweer een tijdje geleden dat ik een schudkaart had gemaakt en het was toch wel weer erg leuk om te doen. Er was me gevraagd wat bedank kaartjes te maken. Kreeg zo wel inspiratie, kan ik daar binnenkort ook mee aan de slag en er ook schudkaartjes van maken. 



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Joyful Giraffe
Clearly Besotted: Frame it

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi schudkaartje met het grappige girafje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig kaartje met de leuke giraffe!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee dat de girraf op de voorgrond staat, en het schudgedeelte als achtergrond. Bedankt dat je meedoet met onze challenge, bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig schudkaartje met de giraf in de hoofdrol. Bedankt voor je bijdrage bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met deze grappige giraf. Leuk met het schudmateriaal erachter.
    Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke schudkaart heb je gemaakt voor de Challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Bedankt voor je deelname !

    Groetjes Nelly (DTK&K).

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa