dinsdag 3 september 2024

Allium

Hoi, Nog een kaartje gemaakt met de kleuren van girlz rebel challenge. Dit keer 3 kleuren gebruikt. Het papier lijkt op de foto zwart, soms zo lastig kleuren goed op de foto te krijgen. In het echt is het donker blauw. Dit keer kant en een touwtje op de kaart terug laten komen. Omdat ik me ook heb laten inspireren door de natuur en de kleuren op de foto van inspiration station challenge wil ik hem daar ook graag insturen. 


Deze kaart is een toppertje geworden bij girlz rebel challenge.

Gebruikte materialen:


Marianne Design: LR0819 Tiny's Allium
Post voor jou (Nederlands) CS0993

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Christa…leuk met de pluizebollen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful color combination and I like those Dandelion die cuts. Thanks for playing at The Inspiration Station Challenge and best of luck in the draw.
    Donna xx
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenges
    Beautiful Blossoms Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty!!! I love the dandelion paper combined with the dandelion die cuts! Thank you for joining us at the Inspiration Station Challenge this month ~Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kei leuke kaart, kei tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Rebel Challenge
    Superrrrrr, really wonderful creation. Thanks for joining us at Girlz Rebel Challenge
    Crea lieve groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa