woensdag 18 september 2024

Pompoen

Nog een kaartje met de bingo kaart van 4 season challenge dit keer de middelste horizontale lijn gebruikt: bruin, pompoen, en schommelkaart. Heb me ook laten inspireren door de herfstkleuren en de natuur op de foto van inspiration station challenge.  Achter de kat heb ik een driehoek gemaakt en de kat heeft driehoekje als neus daarom wil ik hem ook insturen bij Hobbyshop Veldmaat.


Gebruikte materialen: 

Marianne design: LR0732 Anja's Pyramide 

COL1501 Eline's Pumpkin

CR1603 Mushrooms By Marleen

COL1454 Eline's Kitten 

Carlijn Design: Cirkels 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

4 opmerkingen:

  1. haha grappig dat je de kat uit de pompoen laat komen piepen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leukerd! Die pompoen is ook zo gaaf, leuk hoe de kat er uit gluurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, die is leuk! Wat een grappige kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het schattige poesje in de grote pompoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa