zondag 8 september 2024

In onze gedachten en gebeden

Nog een kaartje met stempels, stencil en inkt. Dacht lekker makkelijk hoef ik niet mijn hele bed vol met spullen te hebben. Maar uiteindelijk komt er toch steeds meer bij en toen ik klaar was met de kaartjes maken lag mijn hele bed toch weer vol. Had toch meer nodig dan ik dacht.

 Heb me laten inspireren door de herfstkleuren en de bomen op de foto van inspiration station challenge.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: CS1041 Condoleance
Joy Crafts : 6410/0488 Large Pine Tree
Nuvo Drops

6 opmerkingen:

  1. Mooi stijlvol kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Christa voor een verdrietige gelegenheid.
    Ook herkenbaar hoor dat je steeds meer spullen om je heen verzamelt 🙈
    Fijne zondag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stijlvolle kaart Christa.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sfeervolle kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very pretty and peaceful scene. The silhouette images look beautiful against the ink blended sunset. Thanks for joining us at The Inspiration Station Challenge, we hope you'll share more soon!
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Christa, mooie kleuren en stempels gekozen. Had je niets voor niets zoveel spullen op je bed.
    Ik wil je nog bedanken voor een kaartje welke ik van jou op internet vond. Het inspireerde mij weer om een kaartje voor een bruidspaar te maken. Zie de post van zondag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa