Vandaag laat ik een setje van drie bijpassende kaartjes zien dat ik maakte voor de challenge van De Egel.
Voor deze kaartjes heb ik gewerkt met een mooie bloemenstencil. Door verschillende kleuren Distress Oxide inkt te gebruiken ontstond een vrolijk en kleurrijk bloemenpatroon. Alle drie de kaartjes hebben dezelfde basis, maar kregen een eigen indeling en afwerking. Zo vormen ze samen een leuk setje, terwijl elk kaartje toch net even anders is.
Gebruikte materialen:
Marianne Design: CS1063 Handgeschreven Groetjes
CarlijnDesign: Mini Slimline
Stempel Liefs
Distress Oxide: verschillende kleuren
Els Brigé: Joepie
CarlijnDesign: Mini Slimline
Stempel Liefs
Distress Oxide: verschillende kleuren
Els Brigé: Joepie
Taylored Expressions: Triple Slim Layering Stencil-In The Garden

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Wat gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog! Ik hoop dat je hier inspiratie vindt en met plezier rondkijkt. Een berichtje achterlaten? Dat zou ik ontzettend leuk vinden!
Alvast bedankt voor je bezoek en hopelijk tot de volgende keer.
Liefs,
Christa