woensdag 22 september 2021

Meow

Katten zijn toch echt wel mijn favoriete dieren. Toen ik deze katten snijmal zag moest ik die ook hebben. Heb de kleuren gebruikt van onze kat Stanley, wit met grijs. Toen die een kitten was had die een klein beetje grijs op zijn staart verder was die helemaal wit. Inmiddels heeft die veel meer grijs gekregen maar het blijft een schoonheid. En zulke mooie blauwe ogen. 


Deze foto kwam ik nog weer tegen. Was nog net genomen voor alle kittens het nest verliezen. Stanley is de kitten die tegen de krabpaal opstaat. Was direct verliefd toen ik een foto van hem zag en toen we hem in het echt zagen was mijn man ook om.


Gebruikte materialen:

CottageCutz - Fancy Feline
Honey Bee Stamp: Pawsome


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wow wat een schatjes snap dat je gelijk verliefd was.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAw wat leuk! Die krappaal is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuke kaart! EN die foto van de kittens.. ik kan me helemaal indenken dat je verliefd op Stanley werd. Wat een mooierd. Wij hebben ook poezen gehad en een keer een nestje. Ik was midden in de nacht bij de bevalling, zo mooi! Nu helaas geen poezen/katten meer. We wonen aan een drukke weg en er zijn er twee ooit dood gereden, dat wil ik niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een mooi kaartje met het schattige poesje, ik vind de stansjes van de krabpaal ook zo leuk
    leuke foto
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik smelt helmaal weg bij de foto wat lief.... je kaartje is heel leuk geworden, fijne dag liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk, je kaart! Die krabpaal is tof zeg!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A very cute card. Stanley is just gorgeous :-)
    Thank you for purring along to play in my Cats only Challenge.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa