zondag 19 september 2021

Ik denk aan miauw.

Nog een kaartje gemaakt met de leuke sketch van 4 seasonchallenge. Mijn favoriete mal er weer bij gepakt. Had de mallen nog gewoon op het kartonnetje zitten, maar zo vaak gebruikt dat het helemaal niet meer bleef zitten. Zo bang om een onderdeel kwijt te raken dus laatst wat magneet vellen gekocht. Blijft er zo goed op zitten. En nu alles in een map gedaan, kijken of dat bevalt. Hoe bergen jullie de snijmallen op?


De omslagdoek ook eindelijk klaar. Weer een boel restjes op kunnen maken. Shelby denkt alleen dat die voor haar is. Ze zal hem toch echt moet delen met mij.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1454 Eline's Kitten,
COL1486 Eline's Cat Acc,
EC0188 Eline’s Animals Tekstjes,
CR1537 Slimline Frames.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:



 

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Ik snap wel waarom Shelby de shawl confisqueert. De shawl is prachtig!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke sketch om te maken, ik begrijp best waarom je deze nog eens voor een tweede keer gebruikt hebt.
    Het is een hele mooie uitwerking geworden.
    Een leuke omslagsjaal, maar ik denk dat je niet veel de kans gaat krijgen om hem te dragen, want hij is al ingenomen.
    Een fijne zondag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke kaart met deze sketch. En de kat zit als een echt model op de kaart. Past helemaal bij de foto van Shelby op je omslagdoek. Ziet er top uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuke kleurtjes heb je gebruikt en de poes is zo leuk.
    ik denk dat je voor je maar een kleedje moet maken dan kan ie lekker daar op zitten
    ik doe mijn mallen in sluitzakjes van de AH die kun je na gebruik met een schuifje dicht doen en dan zet ik ze terug in de opruimbak
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart en hihihi jullie kat, zo leuk.
    Ik had mijn snijmallen altijd op een deur met een magneetvel, maar omdat we gaan verhuizen zijn ze er al een tijdje af en nu heb ik het magneetvel op een stuk cardboard geplakt en in een showuhoesje gedaan en deze in een map. Moet zeggen dat sommige mappen wel erg zwaar al zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en schattig kaartje! Ik heb mijn mallen ook in een map met magneetvellen en daarbij heb ik ook de originele verpakking gestopt met de voorbeelden erop.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, zo schattig dat katje en leuke papiertjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze slimline-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een een leuke kaart. En wat een mooie omslagdoek. Leuk dat je poes er direct op gaat zitten
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een leuke kaart! En wat grappig de poes op je kaart en de poes op je prachtige omslagdoek. Beiden zijn zo mooi van kleur. (het dp en de omslagdoek natuurlijk) Hoewel... de twee poezen zijn ook schatjes om naar te kijken.
    Ik plak magneetvellen op maat op cardstock en dan in een plastic hoes in mappen, die ik weer op een plank zet. De mappen worden wel zwaar, maar ja zo nemen ze wel de minste ruimte in.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. First of all, what a beautiful girl Shelby is - and your gorgeous stole really does suit her :) I love your kitty card. it's so pretty and great fun - as well as using up lots of snippets of course.

    I store my dies on magnetic A4 sized sheets and each one is inside a plastic filing pouch. I then store those in ring binder files in categories. So I know what is in each file I have a list of all the contents inside each file, also in a plastic file pouch. I have 7 files and each one is almost full up! One is just for sentiments, one is for all my stitched dies, one is for flowers and butterflies - and so on. I have too many cutting dies!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely card. The cat is adorable.
    Your shawl is gorgeous - such amazing colours - I can see why Shelby loves it :-)
    Thank you for purring along to play in my Cats only Challenge.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa