zaterdag 25 september 2021

Quilten

Zag laatst al bij Gerjanne zulke leuke kaarten voorbij komen met restjes. Vond het zo’n leuke oplossing om restjes op te maken. En toen ik de nieuwe challenge bij De Egel zag was ik helemaal enthousiast, had direct een idee wat ik ermee wou doen. Heb de kaart ook met driehoekjes gemaakt, geeft zo’n leuk effect. En het was zo leuk om te maken. De muis is druk bezig geweest alle stukjes aan elkaar te naaien.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1437 Eline’s Mice Family, 
COL1445 Eline’s Craft Dates,
COL1486 Eline's Cat Acc.
By Lene: Handwerk 1
StudioLight: Essentials Stans SL-ES-CD14

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


13 opmerkingen:

  1. Heeeeel erg leuk! Supergaaf, dat patchwork, heel goed gemaakt. De muis is er maar druk mee!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart! Zo tof met dat muisje die alle lapjes aan elkaar naait. Echt een toppertje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg deze is echt GEWEDLDIG...ik gok dat je wel bij de toppers gaat zitten. Hoe leuk met het muisje zo op de voorgrond met al haar naaispullen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Christa.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk idee met de driehokjes en de muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje zo leuk met het patchwork de muis heeft er zijn werk mee, prachtig geheel.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke quiltkaart ! Zo grappig met het muisje erbij dat alles nog in elkaar aan het zetten is :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke kaart Christa.
    Leuk dat je meedoet met Wereldkaartenmaakdag.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh je hebt een superleuke kaart voor de challenge gemaakt Christa, zo gaaf met het muisje erbij die aan het quilten is.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit een leukerd Christa. Mevrouw Muis mag wel zo'n deken voor mij maken. Ik heb altijd veel genaaid en wil nog steeds ene slinger maken van resten lapjes, gewoon als herinnering wat ik altijd voor de kinderen naaide.
    Wie wet. Deze kaart is erg leuk. Dank je wel voor jou bijdrage aan de patchworkuitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa